Saturday 3 May 2014

Bekalan untuk Pendekar Gbam

Kuih Gelang
Bekalan Pendekar

Pagi2 siap2 bekalan untuk suami ku tercinta…ye lah hari ni kan kak cikin cuti kenalah prepare elok2 tak leh cincai mcm selalu. Suami saya ni suka bawak bekal…dia tak suka makan kedai..maklumla mak nya pandai masak…petik je nak makan apa ..pasti terhidang…..jadi kak cikin kene lah merajin kan diri prepare bekal dia ni….Hari ni buat dua dish …goreng kuih gelang (yang di buat semalam) dan panas kan lauk semalam juga …tadaaa mudah kan hihihih…kita kene bijak plan….kalu dak jenuh nak mangkit pagi2 nak masal bagai…..selalunya masak malam tu siap2..esok pagi panas dalam microwave….
hehehe berceloteh panjang lupa nak perkenalkan diri…first time buat blog ni…coba2 isi masa lapang dengan benda berfaedah….saya Wan Ashikin selesa panggik kak cikin je lah….tak mo formal2 sgt….buat blog ni satu benda baru bagi saya…selama ni dok tulis dalam Facebook je…mula menjinak diri menulis di FB bila join Shaklee…kalu tak status saya merapu je atau pon upload gambo makanan, travel and event dengan family atau kawan2…tetapi yang jd perhatian ualah gambo makanan…banyak yang soh saya share resepi tapi saya segannn….tu ada lah sorang kawan lama saya ni Master Puteri Rohayu approach saya utk bisnes Shaklee ni…dia cakap saya ni special..tapi saya ni blur..apa yang special nya…dia cakap saya pandai masak dan suka travel…saya juga ramai kawan di FB ,,,why not tak guna apa yang ada ini untuk capai impian kita….ohhh masa tu saya tak nampak lagi..so as first step saya pon beli lah produk Shaklee untuk mencuba dan rasa kesan nya…my first produk is Lecithin, Alfalfa, Bcomplex dan Vitalea….set bajet utk kurus le ni dan bagi tenaga…sbb dalam fb dulu dulu saya suka komplen penat la apa la…so kawan saya ni mmg perihatn dan sharp ..terus sajes saya set mcm tu….oh bila dah consume saya pon dah jd rasa best tapi saya cepat je join jadi member sebab nak pakai sendiri la konon…try2 promo kat FB…wehooo tak sangka ada org response beli….hahahah yg bestnya ada org tanya produk yg saya tak pernah guna..apa lagi gagu la cr info..nasib baik la ada mentor yang mmg supportive habis….so dari situ saya mula buat poster cr info dan menulis…dah setahun lah saya buat mcm tu…progres saya mmg agak slow sebab saya ni penakut…tapi dengan support dr mentor saya hari ni saya beranikan diri create blog untuk kembangkan bakat saya sambil tu boleh promo Shaklee….fruitful dan profitable …tak salah kan nak share benda yang baik2….supaya minda kita berkembang dan jangan asik pikir masaalah je…enjoy life….
Ok lah setakat ini saje la saya nak celoteh for my first blog….salah silap harap di ampunkan..budak kecik baru nak merangkak ni…anyway sesiapa yang intersted pasal produk Shaklee atau nak join jadi ahli sangat di alu2 kan…sebab grup kami mmg best di bawah Master Puteri Rohayu yang mmg proven berjaya dahh…..dan dia sgt2 membantu..tak caya jommmm….
SID : 922453
FB : www.facebook.com/wan.ashikin
HP : 0162493814

No comments:

Post a Comment